Τρίτη, 23 Οκτωβρίου 2018

Δευτέρα 5 Μαρτίου: The Conference Αμφιθέατρο OTEAcademy Τρίτη 6 Μαρτίου: The Workshops OTEAcademy

Σταμάτης Κάντζας

Founder & CEO, Braincandy και Zampple

Σταμάτης Κάντζας
Σταμάτης Κάντζας

Ο Σταμάτης Κάντζας είναι ιδρυτής και CEO δύο καινοτόμων εταιριών έρευνας αγοράς, της Braincandy (η οποία εστιάζει στη διαμόρφωση ισχυρών brands) και του Zampple (το οποίο εστιάζει στη διαμόρφωση καλύτερων καταναλωτικών προϊόντων). Το 2017 δημιούργησε μια νέα υπηρεσία, το zevioo, η οποία βοηθά τα e-shops να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών τους προσφέροντάς τους User Generated Content (αυθεντικές αξιολογήσεις προϊόντων), συμβάλοντας παράλληλα στη βελτίωση της κατάταξής τους στις μηχανές αναζήτησης.

Τα τελευταία 15 χρόνια ασχολείται με την κατανόηση της ανθρώπινης φύσης και της αγοραστικής συμπεριφοράς, ενώ έχει διατελέσει και διευθυντής Καταναλωτικής Γνώσης της P&G. Έχει πάθος με τα Behavioural Economics, για τα οποία αρθρογραφεί στο Marketing Week και εκπαιδεύει στελέχη εταιριών σε όλο τον κόσμο.

Σύνοψη παρουσίασης
Product reviews: Getting beyond price comparisons

Ανεξάρτητα από φύλο, ηλικία ή κοινωνικοοικονομική τάξη, οι αγοραστές είναι σήμερα πιο απαιτητικοί. Τους αρέσει περισσοτερο από ποτέ, να συγκρίνουν προϊόντα και να νιώθουν οτι κάνουν τις σωστές επιλογές. Τις περισσότερες φορές όμως αυτό είναι πολύ περίπλοκο κι έτσι καταλήγουν να συγκρίνουν απλά τιμές. Στην παρουσίασή του, ο Σταμάτης θα παρουσιάσει πώς τα eshops μπορούν να ξεφύγουν από τον φαύλο κύκλο του “φθηνότερου” προϊόντος, προσφέροντας εξατομικευμένες προτάσεις και άλλες υπηρεσίες που βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών και τις πωλήσεις τους.

Διεθνείς Ομιλητές

Christian Stephan Έχοντας μεγάλη εμπειρία στο χώρο του Retail Technology, ο Christian είναι ο Head of Innovation Research, Digital Strategy & Transformation, στην MediaMarktSaturn N3XT. Θα συμμετάσχει για πρώτη φορά σε ελληνικό συνέδριο για να μας αποκαλύψει το μέλλον του Retail.
Andre Morys Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, ένας από τους κορυφαίους influencers παγκοσμίως σε θέματα Conversion Optimization. Ο Andre είναι δημοφιλής keynote ομιλητής και CEO της KonversionsKRAFT, ένα καταξιωμένο agency με έδρα τη Γερμανία το οποίο ειδικεύεται στο να μετατρέπει τους επισκέπτες σε πελάτες.
Ben Farrell Εδώ και 4 χρόνια ασκεί καθήκοντα Head of Central Operations and Transport στην John Lewis. Έχει θητεύσει σε στρατηγικές θέσεις στο βρετανικό Υπουργείο Άμυνας, ενώ υπήρξε επικεφαλής της ομάδας που ήταν υπεύθυνη για τον συντονισμό των επιχειρήσεων του βρετανικού στρατού στο Ιράκ.
Mogens Møller Ο Mogens είναι CEO της Sleeknote, μιας εταιρείας που βοηθά τα e-shops να ενισχύσουν το engagement με τους επισκέπτες τους και να τους μετατρέψουν σε πελάτες. Ο ίδιος έχει πάθος με τα user-tests. Και αυτό γιατί επιζητά να βρει ουσιώδεις απαντήσεις στο ερώτημα «τι κάνει τους επισκέπτες να προβούν σε αγορές;».
Nichola Stott Με μακρά εμπειρία και εξειδίκευση στο SEO και το eCommerce, η Nichola βοηθά τους πελάτες της να αυξάνουν τα έσοδά τους μέσω του Search, ενώ καταθέτει συχνά πυκνά τις απόψεις της σε καταξιωμένα συνέδρια όπως τα SMX Milan και Brighton SEO.
Ivan Imhoff Έχοντας εκπαιδεύσει περισσότερα από 300 στελέχη και 75 εταιρείες παγκοσμίως, ο Ivan είναι ένας καταξιωμένος CRO Strategist, ο οποίος μάλιστα έχει ανακηρυχθεί top-rated ομιλητής σε συνέδρια όπως τα ICEEfest & All Things Performance.
Chloë Thomas Συγγραφέας πολλών δημοφιλών βιβλίων για το eCommerce, host του podcast “eCommerce MasterPlan” και επικεφαλής του αντίστοιχου Virtual Summit, η Chloë είναι, σύμφωνα με το Power Retail, ένας από τους 10 κορυφαίους eCommerce Commentators παγκοσμίως.
Jeroen Leenders Ο Jeroen είναι ο Εκδότης του “Cross-Border Magazine”, το οποίο καταπιάνεται εξ’ ολοκλήρου με θέματα που αφορούν στο διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο. Παράλληλα, είναι συνιδρυτής της Salesupply, εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες e-fulfillment.
  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
  • ΧΡΥΣΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
ACS
  • ΧΟΡΗΓΟI
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ CATERING
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR